Celem szkolenia jest nauka reguł rządzących skuteczną promocją na Instagramie – algorytm, treści i reklama.
Najważniejsze zagadnienia:
Jak działa Instagram.
Od czego zależy, kto widzi nasze treści – i które?
Feed vs Stories vs IG TV – co i gdzie publikować?
Co publikować w feedzie metoda pięciu tematów.
Aplikacje do obrabiania zdjęć, dzięki którym zbudujesz wartościowy wizerunek profilu.
Co publikować na Stories i jak zwiększać zasięgi profilu.
Dobieranie hashtagów, lokalizacji, itd.
Jak promować profil na Instagramie.
Jak dobierać grupy docelowe na Instagramie.
Jak reklamować nasze treści do właściwych odbiorców.
Prowadzący: Artur Jabłoński – zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.
Koszt: 250 23 VAT.