trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Promocja wielkopolskiej marki

    Posiedzenie Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi w dniu 14 lutego 2012 roku
    Członkowie komisji wysłuchali informacji dotyczących przebiegu „Programu promocji wielkopolskich produktów regionalnych i tradycyjnych”. Omówione zostały trzy najważniejsze aspekty działań w ramach promocji produktów (wystawiennicze, edukacyjne oraz informacyjne). Program pomaga w promocji regionu poprzez budowanie wizerunku marek regionalnych produktów, które są rozpoznawalne również poza Wielkopolską. Zaliczamy do nich m. in.  rogale świętomarcińskie, andruty kaliskie czy wielkopolski ser smażony.
    Podczas posiedzenia zaopiniowano pozytywnie projekt uchwały regulującej zasady udzielenia dotacji z budżetu województwa dla nowo powstałych spółek wodnych oraz wnioski o dokonanie zmian w planie przedsięwzięć Wieloletniej Prognozy Finansowej i w planie dochodów i wydatków Wielkopolskiego Zarządu Geodezji, Kartografii i Administrowania Mieniem w Poznaniu na 2012 rok.
    Komisja zaakceptowała również projekt w sprawie udzielenia pomocy finansowej jednostkom samorządu terytorialnego w 2012 roku – w główniej mierze polega ona na przekazaniu gminom środków na budowę dróg dojazdowych do gruntów rolnych.