W trakcie obrad sejmikowej Komisji Rewizyjnej 26 marca radni zapoznali się m.in. z informacją o przeprowadzonych w 2017 roku przez Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego kontrolach wewnętrznych (w biurach i departamentach urzędu) oraz zewnętrznych (w jednostkach podległych samorządowi regionu). Urzędnicy wszczęli w ubiegłym roku kilkaset postępowań kontrolnych: 281 zaplanowanych i 105 doraźnych. Mariusz Lewandowski, dyrektor Departamentu Kontroli w Urzędzie Marszałkowskim poinformował radnych o ich wynikach, a także przedstawił najczęściej występujące nieprawidłowości i błędy (np. w postępowaniach o zamówienia publiczne, w zakładowych funduszach świadczeń socjalnych). Ponadto przypomniał, że praca urzędników marszałka również podlega ocenie (m.in. przez wojewodę, Najwyższą Izbę Kontroli, Urząd Kontroli Skarbowej, CBA). Ponadto komisja przeanalizowała skargi na działalność samorządu województwa i jego organów.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...