Departament Administracyjny
Departament Administracyjny realizuje zadania w zakresie obsługi administracyjnej, finansowo-księgowej Urzędu oraz obsługi teleinformatycznej.
Do najważniejszych zadań Departamentu należy:
- w zakresie obsługi administracyjnej:
- zaopatrzenia w sprzęt i wyposażenie oraz materiały biurowe i eksploatacyjne,
- ubezpieczenie mienia Urzędu oraz odpowiedzialności cywilnej województwa wielkopolskiego,
- obsługa taboru samochodowego Urzędu,
- koordynowanie oraz nadzór inwestycji i remontów prowadzonych w obiektach Urzędu,
- utrzymanie techniczno-funkcjonalne użytkowanych obiektów,
- prowadzenie archiwum zakładowego.
- w zakresie finansowo-księgowym:
- prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie rozdziałów ujętych w planie dochodów i wydatków danego roku,
- ewidencja majątku ruchomego: środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- przeprowadzanie inwentaryzacji rzeczowych składników majątku Urzędu,
- rozliczanie dotacji pochodzących z różnych źródeł krajowych i zagranicznych
- prowadzenie ewidencji księgowej majątku Urzędu,
- prowadzenie gospodarki kasowej,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
- bieżąca analiza środków finansowych, wydatków i zaangażowania,
- prowadzenie Centralnego Rejestru Umów,
- obsługa księgowa projektów unijnych.
- w zakresie informatyki i telekomunikacji:
- administrowanie systemami informatycznymi w tym m.in.: Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją, aplikacjami finansowo- księgowymi, aplikacjami kadrowo-płacowymi oraz innym oprogramowaniem wspomagającym pracę Urzędu,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych,
- zaopatrzenie pracowników w sprzęt teleinformatyczny oraz oprogramowanie,
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów baz danych, serwerów i urządzeń sieci komputerowej wraz z jej administrowaniem,
- zarządzanie systemem telefonii VoIP na potrzeby Urzędu,
- zapewnienie prawidłowości i ciągłości funkcjonowania całego Urzędu pod kątem ww. zadań, z uwzględnieniem zasad zawartych w przepisach wewnętrznych UMWW oraz przepisach zewnętrznych, regulujących kwestie bezpieczeństwa i informatyzacji Urzędu.
Siedziba Departamentu:
al. Niepodległości 34
61-714 Poznań
sekretariat - piętro VI, część A, pokój 650
tel.: 61 626 69 00
fax: 61 626 69 01
e-mail: da.sekretariat@umww.pl
Dyrektor Departamentu:
Jolanta Kozubowicz
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Marcin Jabłoński
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Rafał Klimek
Zastępca Dyrektora Departamentu:
Joanna Lewińska-Szałek