Z informacją o liczbie etatów i poziomie zarobków poszczególnych kategorii urzędników w UMWW oraz o kosztach utrzymania budynków, w których funkcjonuje samorządowa administracja, zapoznali się radni z sejmikowej Komisji Budżetowej podczas lutowego posiedzenia. Według przekazanych danych koszt obsługi pomieszczeń po oddaniu do użytku nowego biurowca jest o kilka milionów złotych niższy niż w czasach, gdy marszałkowska administracja funkcjonowała w kilku, częściowo wynajmowanych, budynkach w różnych częściach miasta. Podczas dyskusji radni zgłaszali uwagi i propozycje dotyczące ewentualnych posunięć, które pozwoliłyby wygenerować kolejne oszczędności w wydatkach związanych z utrzymaniem samorządowej siedziby.Komisja pozytywnie zaopiniowała propozycje zmian w budżecie województwa i wieloletniej prognozie finansowej regionu.Ponadto radni zapoznali się z informacjami: o wysokości umorzonych wierzytelności i udzielonych ulg w 2016 roku oraz o funkcjonowaniu powołanej niedawno spółki Wielkopolski Fundusz Rozwoju.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...