Nabór wniosków w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 na tzw. „małe granty” został zakończony w dniu 19.08.2024.
Sfera zadań publicznych zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 26 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
Ponadto:
5. WYMAGANE DOKUMENTY
W przypadku oddziału terenowego organizacji składającej ofertę niezbędne jest załączenie pełnomocnictwa zarządu głównego dla przedstawicieli ww. oddziału (liczba osób zgodna ze wskazaniem zawartym w KRS) do składania w imieniu tej organizacji oświadczeń woli w zakresie nabywania praw i zaciągania zobowiązań finansowych oraz dysponowania środkami przeznaczonymi na realizację zadania (w tym rozliczenia uzyskanej dotacji), o którego dofinansowanie stara się jednostka organizacyjna.
Szanowni Państwo w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych informujemy, że:
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...