trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Potrójny sukces!

    *Podczas dzisiejszej inauguracji XXV Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour – Salon 2014 Wielka Pętla Wielkopolski została nagrodzona ZŁOTYM MEDALEM MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW POZNAŃSKICH. – Uznaliśmy, że obok Szlaku Piastowskiego Wielka Pętla Wielkopolski jest naszym najważniejszym potencjalnym produktem turystycznym. Dzięki wykorzystaniu funduszy z UE udała się w sposób w pełni profesjonalny promocja tego produktu. Dlatego cieszę się, że ta konsekwentna praca przyniosła takie owoce – komentuje przyznanie nagród Marek Woźniak, Marszałek Województwa Wielkopolskiego. Stoisko Wielkopolski, na którym można się zapoznać z wyróżnionym produktem, otrzymało nagrodę ACANTUS AREUS, za strategię marketingową oraz wygląd prezentacji. Seria wydawnictw o Wielkiej Pętli Wielkopolski, przygotowana przez Wielkopolską Organizację Turystyczną otrzymała wyróżnienie w konkursie Róża Regionów w kategorii „seria wydawnicza".*

     

    Nagrody odebrał Tomasz Wiktor, dyrektor Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu i jednocześnie Prezes Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej.

    Wielka Pętla Wielkopolski została już uhonorowana wieloma nagrodami, jednak ZŁOTY MEDAL MIĘDZYANRODOWYCH TARGÓW TURYSTYCZNYCH należy do najbardziej prestiżowych. Kapituła konkursu nagradza produkty turystyczne, prezentowane na stoiskach targowych, które odznaczają się szczególnymi walorami – przyciągają turystów i stanowią wizytówkę regionu. W przypadku Wielkiej Pętli Wielkopolski wyróżniona została kompleksowość produktu – połączenie wszystkich dóbr i usług nabywanych przez turystów w trakcie korzystania oraz nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych.

    Nagroda ACANTUS AUREUS przyznawana jest za najlepsze stoisko targowe, najpełniej realizujące strategię marketingową regionu i oferujące odwiedzjącym kompleksową ofertę oraz dodatkowe atrakcje. Znajduje się ono w pawilonie nr 3 na stoisku nr 24 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

    Rok 2014 to okres intensywnej kampanii promocyjnej Wielkiej Pętli Wielkopolski. Jednym z ważniejszych wydarzeń jest prezentacja tego unikatowego szlaku wodnego na XXV Targach Regionów i Produktów Turystycznych TOUR-SALON 2014, która została zrealizowana w ramach projektu pn. „Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski" współfinansowanego ze środków WRPO 2007-2013 przy współpracy Województwa Wielkopolskiego oraz samorządów. Oprócz Wielkiej Pętli Wielkopolski na stoisku Wielkopolski promowane są także są największe atrakcje wodne i kulturowe regionu. Nie brakuje też multimediów, dzięki którym można m.in. przetestować aplikację ułatwiającą planowanie i podróżowanie po Wielkiej Pętli Wielkopolski.

    Przypomnijmy, że Wielkopolska Organizacja Turystyczna WOT zrzesza przedstawicieli samorządów, branży turystycznej i stowarzyszeń działających w turystyce i kulturze. Najważniejszym członkiem WOT jest Województwo Wielkopolskie.