„Alternatywne narzędzia promocji atrakcji turystycznych Wielkopolski w obliczu pandemii” – to tytuł opracowania, które radni z sejmikowej Komisji Kultury Fizycznej i Turystyki poznali 8 lutego podczas zdalnych obrad. Dyrektor Biura Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Artur Krysztofiak wyjaśniał, że z powodu odwołanych targów branżowych i braku możliwości zaprezentowania tam swojej oferty, WOT postawiła na inne kanały komunikacji. To przede wszystkim promocja Wielkopolskiej turystyki w mediach i serwisach społecznościowych, prowadzenie czterech stron internetowych czy produkcja 10 odcinków programu telewizyjnego. Te działania uzupełniają: udział w targach online (Pekin, Londyn, Berlin), współpraca z blogerami i dziennikarzami branżowymi, kampanie outdoorowe (np. tablice informacyjne przy autostradzie A2), promocja w prasie czy przygotowanie nowych wydawnictw, ulotek i folderów.
Ponadto radni zapoznali się z informacją podsumowującą współzawodnictwo dzieci i młodzieży w 2020 roku, którą przygotował i omówił Dawid Gluza z Wielkopolskiego Stowarzyszenia Sportowego.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...