Miasta i regiony konkurują dziś między sobą, zabiegając o inwestorów, turystów, nowoczesne technologie. Aby być rozpoznawalne i przyciągać do siebie, muszą mieć swoją markę. Samorząd województwa od wielu lat pracuje nad wizerunkiem, który pozytywnie wyróżni go na tle innych regionów. Jednym z elementów takiej promocji jest coroczna wystawa marki „Wielkopolska”, która w tym roku towarzyszyć będzie wydarzeniu „POWERGEN AFRICA”, zaplanowanym w dniach 14-16 maja w Kapsztadzie. Ze szczegółami dotyczącymi tego przedsięwzięcia zapoznali się 15 lutego radni z sejmikowej Komisji Gospodarki. Do udziału w targach zakwalifikowano 13 podmiotów: uczelnie z Poznania i Piły, przedsiębiorców, instytucje otoczenia biznesu. Warunkiem była m.in. działalność w jednym z obszarów („Rozwój oparty na ICT”, „Przemysł jutra” oraz „Wyspecjalizowane procesy logistyczne”) inteligentnych specjalizacji regionu. Ponadto komisja pozytywnie zaopiniowała propozycje zmian w tegorocznym budżecie regionu i WPF.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...