Informacja na temat kampanii promującej markowy produkt turystyki wodnej o nazwie Wielka Pętla Wielkopolski zdominowała czerwcowe posiedzenie sejmikowej Komisji Kultury Fizycznej i Turystyki.Dyrektor biura Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej Ewa Przydrożny omówiła najważniejsze działania realizowane przez WOT, dotyczące unijnego projektu promującego Wielką Pętlę Wielkopolski. Za ponad 5 mln zł sfinansowane zostaną m.in.: produkcja oraz emisja spotów radiowych, telewizyjnych i bilboardów, udział w kilkudziesięciu specjalnych imprezach i targach dla wodniaków czy wizyty studyjne dla krajowych i zagranicznych dziennikarzy. WOT przygotowała na przykład okolicznościowe stoisko targowe poświęcone WPW, które, pokazywane na wielu imprezach targowych, zdobywa liczne wyróżnienia. Promocję wodnego szlaku uzupełniają wydawnictwa, przewodnik nawigacyjny, gadżety i mapa, które cieszą się dużym zainteresowaniem wodniaków i potencjalnych turystów. A wszystkie te działania mają zachęcić żeglarzy, kajakarzy, motorowodniaków, windsurfingowców i kitesurfingowców do przyjazdu do Wielkopolski i odkrywania jej uroków.Ponadto radni pozytywnie zaopiniowali projekt przyszłorocznego programu współpracy samorządu województwa z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...