Wypełniając obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 ze zm.), informuję o przystąpieniu do konsultacji w przedmiocie projektu uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie nadania statutu Orkiestrze Kameralnej Polskiego Radia Amadeus w Poznaniu.
W konsultacjach mogą brać udział, w zakresie swojej działalności statutowej nw. podmioty:
Projekt uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego w sprawie wraz z załącznikami jest dostępny na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (www.bip.umww.pl) , w zakładce Urząd Marszałkowski –Aktualności Sejmiku i Urzędu.
Uwagi i wnioski można przesyłać pocztą na adres: Departament Kultury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: dk.sekretariat@umww.pl – w terminie do 21 czerwca 2018 r.
UWAGA:
Podmioty uczestniczące w konsultacjach zobligowane są do przekazywania wraz ze zgłaszanym stanowiskiem statutu bądź innego dokumentu zawierającego cele statutowe tej organizacji, a także adres, telefon, e-mail, lub inną formę kontaktu zwrotnego. Stanowiska anonimowe lub nie zawierające ww. informacji, nie będą rozpatrywane.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...