Kompetencje departamentu Departament Finansów zajmuje się całokształtem zagadnień związanych z finansami Województwa. Prowadzi sprawy związane z opracowaniem projektu budżetu województwa, zapewnia obsługę finansowo księgową budżetu województwa, prowadzi księgi rachunkowe budżetu województwa, organizuje i nadzoruje prawidłowość prowadzenia ksiąg rachunkowych przez dysponentów środków budżetowych, sporządza sprawozdania finansowe i budżetowe, prowadzi ewidencję dochodów i wydatków województwa. Do zadań departamentu należy także przekazywanie dotacji na zadania powierzone i własne jednostkom samorządu terytorialnego.
Istotnym zadaniem realizowanym przez Departament Finansów jest opiniowanie projektów aktów prawnych oraz umów, z których wynikają zobowiązania pieniężne dla województwa oraz opracowywanie projektów uchwał dotyczących spraw finansowych.
Skarbnik Województwa Wielkopolskiego Elżbieta Kuzdro-Lubińska al. Niepodległości 34 61-714 Poznań sekretariat – piętro IX, część B, pokój 954 tel.: 61 626 68 65 fax: 61 626 68 66 e-mail: skarbnik@umww.pl
Siedziba Departamentu: al. Niepodległości 34 61-714 Poznań sekretariat - piętro IX, część B, pokój 961 tel.: 61 626 68 00, 626 68 02 fax: 61 626 68 01 e-mail: df.sekretariat@umww.pl
Dyrektor Departamentu: Renata Sujak
Zastępca Dyrektora Departamentu: Katarzyna Gawrych
Zastępca Dyrektora Departamentu: Piotr Struś
Struktura organizacyna
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...