Kompetencje departamentu
Departament przeprowadza kontrole wewnętrzne komórek organizacyjnych Urzędu, wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych i innych podmiotów wykonujących zadania samorządu województwa oraz organizacji pozarządowych objętych ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w zakresie wykorzystania dotacji udzielonych przez samorząd województwa. Ponadto Departament przeprowadza kontrole przedsiębiorców w zakresie świadczonych przez nich usług hotelarskich, a także kontrole przedsiębiorców w zakresie objętym wpisem do rejestru przechowawców akt osobowych i płacowych. Departament koordynuje przygotowanie i opracowuje projekt rocznego planu kontroli prowadzonych przez departamenty Urzędu Marszałkowskiego. Dokonuje analizy materiałów pokontrolnych, opracowuje oraz opiniuje między innymi projekty wystąpień pokontrolnych i zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych (przygotowane przez departamenty merytoryczne).
Departament Kontroli sporządza zbiorczą informację o przeprowadzonych przez Urząd Marszałkowski kontrolach i ich wynikach oraz o kontrolach Urzędu przeprowadzonych przez organy kontroli zewnętrznej, a także przygotowuje projekty odpowiedzi na zalecenia kontrolne kierowane przez organy kontroli zewnętrznej.
Ponadto w departamencie prowadzony jest rejestr upoważnień do przeprowadzenia kontroli.
Siedziba Departamentu: al. Niepodległości 34 61–714 Poznań sekretariat - piętro III, część B, pokój 361 tel.: 61 626 67 70 fax: 61 626 67 71 e-mail: dko.sekretariat@umww.pl
Dyrektor Departamentu: Mariusz Lewandowski
Zastępca Dyrektora Departamentu: Wojciech Kulak
Rzecznik Funduszy Europejskich: Anna Ratajczak
Struktura organizacyjna
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...