W ciągu ostatnich kilkunastu lat nastąpiła zdecydowana zmiana, jeśli chodzi o wykorzystywane formy promowania ofert turystycznych – to konkluzja z informacji, którą rozpatrywali radni z sejmikowej Komisji Kultury Fizycznej i Turystyki na posiedzeniu 12 września.
Informację o działalności Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej w zakresie socialmediów przedstawił członkom komisji dyrektor biura WOT Artur Krysztofiak. Jak mówił, przez ostatnie dwie dekady akcent dotyczący prezentowania ofert wyraźnie przesunął się z targów stacjonarnych do sfery internetowej. Stąd wdrażana przez WOT profesjonalizacja działań w sferze prezentacji elektronicznej (zatrudnianie osób do obsługi mediów społecznościowych, specjalne sesje fotograficzne, filmy realizowane też z użyciem drona) i intensywna obecność – w różnych formach – na wszystkich najważniejszych kanałach socialmediów.
Radni zaopiniowali również pozytywnie kilka dokumentów dotyczących przekazania powiatom i gminom pomocy finansowej w zakresie sportu i turystyki, w tym np. dofinansowania dla kolejnych 9 JST będących beneficjentami wojewódzkiego programu „Szatnia na medal”.
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...