Komisja egzaminacyjna do przeprowadzenia egzaminu w zakresie gospodarowania odpadami powołana zarządzeniem nr 14/2013 Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 23 kwietnia 2013 r., informuje o możliwości składania wniosków o przeprowadzenie egzaminu z zakresu składowania odpadów.
Wniosek o przeprowadzenie egzaminu, zgodnie z art. 166 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.), powinien zawierać:
Wniosek należy wysłać na adres:Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w PoznaniuDepartament Środowiska, pl. Wolności 18, 61-739 Poznań
Informacje o terminie egzaminu i wysokości opłaty za przeprowadzenie egzaminu udzielają:Małgorzata Krucka-Adamkiewicz – tel.: 61 626 64 37Izabela Brożek – tel.: 61 626 64 11Agnieszka Fiebig – tel.: 61 626 64 16
Najbliższy egzamin w zakresie gospodarowania odpadami – na kierownika składowiska odpadów – odbędzie się w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, w dniu 22 maja 2015 r. o godz. 13:00, w sali im. Marcinkowskiego (I piętro, budynek C), Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań.
UWAGA: W przypadku uzyskania negatywnego wyniku z egzaminu w zakresie gospodarowania odpadami zainteresowany może ponownie przystąpić do egzaminu nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia przeprowadzenia egzaminu, z którego uzyskał wynik negatywny.Opłata za przeprowadzenie egzaminu nie podlega zwrotowi w przypadku złożenia egzaminu z wynikiem negatywnym.W przypadku złożenia egzaminu z wynikiem pozytywnym, Marszałek Województwa Wielkopolskiego wydaje świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami, po uprzednim przedłożeniu dowodu uiszczenia opłaty za wydanie świadectwa.
Przepisy z którymi należy się zapoznać przy przystępowaniu do egzaminu w zakresie gospodarowania odpadami – na kierownika składowiska odpadów:
Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...