trwa ładowanie strony
wczytywanie strony

Polityka Prywatności

    Polityka Prywatności

    Województwo Wielkopolskie przywiązuje szczególną wagę do poszanowania prywatności klientów w tym użytkowników odwiedzających niniejszy serwis.

     

    Administrator Danych Osobowych

    Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w niniejszym serwisie WWW jest Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, tel. +48 61 626 69 69, e-mail: kancelaria@umww.pl, strona: http://www.umww.pl, skrytka elektroniczna ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP

     

    Inspektor ochrony danych osobowych

    Z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się listownie pod adresem: Departament Organizacyjny i Kadr, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu, al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, lub poprzez skrytkę elektroniczną ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP lub e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl.

     

    Wykorzystywanie danych

    W serwisie www.umww.pl wykorzystywane są tzw. ciasteczka (z ang. Cookies) oraz dane osobowe, które przechowywane mogą być w dziennikach logów systemowych. Przetwarzanie tak zgromadzonych danych odbywa się za Państwa zgodą wyrażoną poprzez odpowiednie ustawienie przeglądarek internetowych. Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe w celach: zapewnienia właściwej obsługi użytkowników serwisu, dowodowych (tj. niezbędnych do dochodzenia i ustalenia roszczeń), statystycznych, archiwizacyjnych oraz do komunikacji z użytkownikami serwisu. Dane zgromadzone w ciasteczkach przetwarzane będą przez okres zgodny z funkcjonowaniem ciasteczek, których opis przedstawiamy poniżej. Natomiast, w przypadku gdy Państwa dane będą niezbędne do ustalenia i dochodzenia roszczeń, przetwarzane będą do czasu zakończenia związanej z tym sprawy oraz w okresie niezbędnym do spełnienia obowiązku archiwizacji tj. w okresie co najmniej 10 lat od zakończenia sprawy (zgodnie z instrukcją kancelaryjną).

     

    Gromadzenie danych

    W serwisie przechowujemy zapytania http kierowane do naszego serwera. Oznacza to, że znamy publiczne adresy IP, z których użytkownicy przeglądają treści informacyjne naszego serwisu. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Wobec powyższego znamy również:

    • czas nadejścia zapytania http,
    • czas wysłania odpowiedzi http,
    • nazwę stacji klienta - identyfikacja realizowana przez protokół http,
    • informacje o błędach, jakie nastąpiły przy realizacji transakcji http,
    • adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) - w przypadku gdy przejście do strony serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    • informacje o przeglądarce użytkownika.

    Dla zapewnienia jak najwyższej jakości serwisu korzystamy z usługi Google Analytics oraz analizujemy pliki z logami w celu określenia, które strony odwiedzane są najczęściej, jakie przeglądarki stron WWW są stosowane, czy struktura strony nie zawiera błędów, itp.

     

    Prawa osób, których dane dotyczą

    W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy, że posiadają Państwo prawo do:

    • usunięcia danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych - za wyjątkiem danych osobowych niezbędnych do ustalenia i dochodzenia roszczeń,
    • dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania a także do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

     

    Mechanizm Cookies w serwisie

    Mechanizm Cookies za wyjątkiem usługi Google Analytics nie jest wykorzystywany do pozyskiwania jakichkolwiek informacji o użytkownikach serwisu ani śledzenia ich nawigacji. 

    Dla niniejszego serwisu przechowujemy następujące pliki Cookies, które tworzone są i istnieją tylko w określonym odpowiednio czasie. Są one niezbędne dla prawidłowego działania poszczególnych elementów serwisu.

     

    Przechowywanie plików cookies
    Nazwa Cookie  Rodzaj  Cel i zawartość 
    INFO Sesyjne tj. gromadzone przez okres trwania sesji zawartej z przeglądarką internetową. Służy do określenia czy użytkownik odwiedzał serwis.
    GSES Sesyjne Służy do określenia ilości zapytań na stronę.
    RABAN Sesyjne Służy do odróżniania użytkowników i sesji serwisu. Jest aktualizowane podczas przesyłania go do Google Analytics.
    SESSIONID Sesyjne Rejestruje źródło przekierowania do serwisu. Jest aktualizowane podczas przesyłania go do Google Analytics.

     

    Pliki Cookies wykorzystywane przez Google Analytics
    Nazwa Cookie  Rodzaj  Cel i zawartość 
    __utmc Sesyjne Służy do określenia czy użytkownik odwiedzał serwis.
    __utmt Chwilowe - 10 min. Służy do określenia ilości zapytań na stronę.
    __utma Stałe – 2 lata od włączenia lub aktualizacji. Służy do odróżniania użytkowników i sesji serwisu. Jest aktualizowane podczas przesyłania go do Google Analytics.
    __utmz Stałe – 6 mc od włączenia lub aktualizacji. Rejestruje źródło przekierowania do serwisu. Jest aktualizowane podczas przesyłania go do Google Analytics.
    __utmb Stałe – 30 min od włączenia lub aktualizacji. Służy do określenia nowej sesji. Jest aktualizowane podczas przesyłania go do Google Analytics.
    _ga Stałe – 2 lata. Służy do odróżniania użytkowników serwisu.
    _gid Stałe – 24 h. Służy do odróżniania użytkowników serwisu.
    _gat Chwilowe – 1 min. Służy do określenia ilości zapytań na stronę.

    Szczegóły dotyczące ciasteczek wykorzystywanych przez Google Analytics dostępne są na stronie: https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/cookie-usage#analyticsjs

     

    Odnośniki do innych stron

    Serwis zawiera odnośniki do innych stron WWW. Nie ponosimy odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych stronach. Zalecamy by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Bieżąca polityka prywatności dotyczy tylko niniejszego serwisu.

     

    Zgoda użytkownika serwisu

    Użytkownik wyraża zgodę na dostęp do informacji przechowywanej na jego urządzeniu końcowym (komputerze, telefonie itp.) lub przechowywanie plików Cookies pochodzących z bieżącej strony w jego urządzeniu końcowym, za pomocą ustawień zainstalowanego przez niego oprogramowania (tj. przeglądarki internetowej).

    UWAGA! W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików Cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy stron WWW mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików Cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu użytkownika serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Warto pamiętać, że ograniczenia stosowania plików Cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.

    Poniżej znajdą Państwo w jaki sposób można zmienić ustawienia dotyczące wykorzystywania plików Cookies w popularnych przeglądarkach internetowych.

     

    Zmiany

    W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu.

     

    Słowniczek

    Czas nadejścia zapytania http – określa czas uzyskania przez serwer www żądania użytkownika o podanie informacji np.: żądaną stronę www.

    Czas odpowiedzi strony http – określa czas, w którym serwer www udzielił odpowiedzi na żądanie użytkownika.

    protokół http – (ang. Hypertext Transfer Protocol – protokół przesyłania dokumentów hipertekstowych) to protokół sieci WWW (ang. World Wide Web).

    protokół SSL – protokół, służący do bezpiecznej transmisji zaszyfrowanego strumienia danych.

    URL (ang. Uniform Resource Locator) – oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych. URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie.

    nawigacja w serwisie – przemieszczanie, przechodzenie użytkownika pomiędzy poszczególnymi stronami internetowymi w danym serwisie www.

    sesja – to w informatyce obiekt, zapamiętujący przez pewien czas na serwerze szczegóły dotyczące połączenia z klientem. Cechą charakterystyczną sesji jest to, że przypisane do niej dane mają przeważnie charakter chwilowy, ulotny (w przeciwieństwie np. do preferencji przypisywanych do konta klienta). Dane o sesji przechowywane są w plikach Cookie lub w adresie URL.

    sesyjny plik Coockie – jest tworzony i występuje w określonym czasie, tylko przez czas, w jakim strona jest odwiedzana przez użytkownika. Zamkniecie okna przeglądarki ze stroną serwisu powoduje usunięcie utworzonego pliku.

    automatyczny skrypt – jest to kod programu, który automatycznie przegląda i pobiera informacje np. ze stron internetowych.

    Instrukcja Kancelaryjna - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

     


     

    Aplikacja Wielkopolska

    Polityka Prywatności

     

    REGULAMIN APLIKACJI / POLITYKA PRYWATNOŚCI

    1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

      1. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania z aplikacji mobilnej Wielkopolska przeznaczonej na urządzenia mobilne z systemem operacyjnym iOS oraz Android (dalej: „Aplikacja”).
      2. Regulamin, o którym mowa w punkcie powyżej jest regulaminem w rozumieniu art.8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. 2020 r. poz.344).
      3. Właścicielem i Operatorem Aplikacji, a także usługodawcą świadczonych za jej pośrednictwem usług jest URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO Z SIEDZIBĄ W POZNANIU.
      4. Usługi świadczone za pośrednictwem Aplikacji polegają w szczególności na przeglądaniu informacji związanych z pracą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego oraz informacji o wydarzeniach z regionu.
      5. Aplikację można pobrać korzystając z internetowego sklepu App Store (dla systemu iOS) lub Google Play Store (dla systemu Android).
      6. Pobranie Aplikacji z w/w sklepów, jak również korzystanie z oferowanych za jej pośrednictwem usług jest bezpłatne.
      7. Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z aplikacji pokrywają jej użytkownicy we własnym zakresie na podstawie umów zawartych z Operatorami telekomunikacyjnymi lub innym dostawcą Internetu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat naliczanych z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnego do korzystania z Aplikacji. Operator zaleca użytkownikom Aplikacji korzystanie z aplikacji lub funkcji systemu operacyjnego polegających na pomiarze przesyłanych danych.
      8. Aplikacja oraz wszelkie zawarte w niej materiały i informacje, rozwiązania mapowe i nawigacyjne, wybór i układ prezentowanych w ramach Aplikacji treści, logotypy, elementy graficzne, znaki towarowe, stanowią przedmiot praw wyłącznych Operatora lub jego partnerów biznesowych.

     

    1. WYMAGANIA TECHNICZNE I ZASADY DOSTĘPU

    1. Aplikacja dostępna jest dla wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych spełniających wskazane poniżej wymagania techniczne, którzy pobiorą ją z odpowiedniego sklepu i prawidłowo uruchomią na urządzeniu mobilnym.
    2. Urządzenie, na którym ma zostać uruchomiona Aplikacja, spełniać musi następujące wymagania techniczne dotyczące systemu operacyjnego:
      1. dla wersji Aplikacji pobranej z App Store – IOS w wersji minimum 15.0.
      2. dla wersji Aplikacji pobranej z Google Play Store – Android w wersji minimum 8.0.
    3. Pobranie i zainstalowanie Aplikacji z innych źródeł niż te wskazane w punkcie powyżej stanowi naruszenie Regulaminu. Właściciel/Operator nie ponosi odpowiedzialności za pobranie jej z innych źródeł, które mogą stanowić zagrożenie poprzez zawirusowanie urządzeń docelowych.
    4. Do uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest aktywowanie następujących funkcji urządzenia:
      1. Aktywne połączenie internetowe,
      2. Wyrażenie zgody na lokalizację,
    5. Po uruchomieniu Aplikacji użytkownik nie jest zobowiązany do podania jakichkolwiek danych osobowych. Aplikacji nie wymaga opcji rejestracji i logowania w celu korzystania z wszystkich jej funkcji.

     

    1. OPCJONALNE FUNKCJE APLIKACJI

    1. Użytkownik może aktywować, jak również dokonać dezaktywacji aplikacji w dowolnym czasie.

     

    1. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI

    1. Użytkownicy są zobowiązani do korzystania z Aplikacji w sposób zgodny z obowiązującym prawem, regulaminem i regulaminami partnerów i sklepów, z których Aplikacja została pobrana, a także z zasadami współżycia społecznego, w tym ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet i aplikacji mobilnych.
    2. Użytkownicy są zobowiązani w szczególności do:
      1. Korzystania z Aplikacji w sposób niezakłócający jej funkcjonowania,
      2. Korzystania z Aplikacji w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników oraz Operatora, z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich (w tym prawa do prywatności) i wszelkich innych przysługującym im praw,
      3. Korzystanie z wszelkiej informacji i materiałów udostępnionych za pośrednictwem Aplikacji jedynie w zakresie dozwolonego użytku.
      4. Użytkownicy są zobowiązani niezwłocznie powiadomić Operatora o każdym przypadku naruszenia ich praw w związku z korzystaniem z Aplikacji.

     

    1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ OPERATORA

    1. Operator prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Aplikacji, zapewniając poprawność jej działania. Operator nie gwarantuje jednak stałej dostępności wszystkich funkcjonalności Aplikacji, jak również ich bezbłędnego działania.
    2. Użytkownik korzysta z Aplikacji dobrowolnie, na własną odpowiedzialność – w tym m.in. Operator nie ponosi odpowiedzialności za:
      1. Szkody, utracone korzyści będące skutkiem naruszenia przez użytkowników praw osób trzecich,
      2. Szkody, utracone korzyści powstałe w następstwie zakłóceń dostępności i wszystkich lub poszczególnych funkcjonalności Aplikacji,
      3. Usługi, aplikacje i serwisy internetowe, których dostawcą są osoby trzecie.
    3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia lub problemy techniczne w systemach teleinformatycznych, z których korzystają urządzenia mobilne użytkowników, a które uniemożliwiają lub ograniczają użytkownikom korzystanie z Aplikacji i oferowanych za jej pośrednictwem usług

     

    1. ZAKOŃCZENIE KORZYSTANIA Z APLIKACJI

    1. Użytkownicy mogą w dowolnym czasie zaprzestać korzystania z Aplikacji, w szczególności wówczas, gdy nie zaakceptują zmian wprowadzonych w niniejszym Regulaminie, Polityce Prywatności lub modyfikacji Aplikacji. Zaprzestanie korzystania z Aplikacji wymaga jej usunięcia z urządzenia mobilnego.
    2. W przypadku stwierdzenia, że użytkownik dopuszcza się działań zabronionych prawem lub Regulaminem, albo naruszających zasady współżycia społecznego lub godzących w usprawiedliwiony interes Operatora, a w szczególności dobre imię, Operator może podjąć wszelkie prawem dozwolone działania, w tym ograniczyć możliwość korzystania przez użytkownika z Aplikacji i świadczonych za jej pośrednictwem usług.
    3. Operator zastrzega sobie prawo zawieszenia, w dowolnym czasie i z dowolnych przyczyn działalności Aplikacji, a także prawo zmiany, wycofania lub dokonania nowych usług świadczonych za jej pośrednictwem

     

    1. REKLAMACJE

    1. Wszelkie reklamacje związane z działalnością Aplikacji oraz świadczeniem za jej pośrednictwem usług, a także pytania dotyczące korzystania z Aplikacji należy kierować do Operatora na adres poczty elektronicznej promocja@umww.pl.
    2. Reklamacja powinna zawierać w swej treści : nazwę i model urządzenia, mobilnego, aktualną wersję systemu teleinformatycznego zainstalowanego na urządzeniu, dokładny opis i powód reklamacji.
    3. W terminie 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania Operator rozpatruje reklamację oraz informuje użytkownika, za pomocą poczty elektronicznej, o sposobie jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacji informacje wymagają uzupełnienia Operator zwraca się przed rozpatrzeniem reklamacji do Użytkownika o jej uzupełnienie. Czas udzielenia dodatkowych wyjaśnień przez użytkownika przedłuża się okres rozpatrywania reklamacji.

     

    1. ZMIANA I DOSTĘP DO REGULAMINU

    1. Operator ma prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia w Aplikacji. Zmiany uważane są za zaakceptowane przez Użytkownika z momentem skorzystania przez niego z Aplikacji.
    2. Operator zapewnia dostęp do Regulaminu za pośrednictwem strony internetowej https://www.umww.pl oraz samej Aplikacji.

     

    1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, a w szczególności Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    2. Regulamin obowiązuje od dnia 10 października 2024 roku.